Marketing internetowy (a nawet szerzej - marketing elektroniczny) to obecnie najdynamiczniej rozwijająca się dziedzina marketingu. Studia na specjalności e-Marketing dają możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy na temat możliwości wykorzystania Internetu w działalności marketingowej oraz poznanie zasad funkcjonowania rynku internetowego. Program specjalności zakłada jednocześnie nabycie praktycznych umiejętności pozwalających na wykorzystywanie narzędzi typowych dla marketingu internetowego oraz formułowanie strategii marketingowej firmy w środowisku wirtualnym.
Absolwent specjalności będzie posiadał wiedzę i umiejętności w zakresie metod i technik wykorzystania Internetu w działalności marketingowej w przedsiębiorstwach funkcjonujących w różnych sektorach gospodarki. Specjalność przygotowuje Studentów do projektowania i wdrażania internetowych kampanii promocyjnych, zarządzania całokształtem działań w obszarze marketingu internetowego, prowadzenia badań w środowisku internetowym oraz analizy i badań Internetu.
Absolwenci specjalności znajdują zatrudnienie w agencjach interaktywnych, portalach, wortalach i innych firmach działających w sieci, firmach doradczych, działach marketingu przedsiębiorstw różnych branż, instytucjach sektora publicznego oraz organizacjach non-profit. Zajmują stanowiska menedżerów oraz specjalistów w zakresie marketingu internetowego. Zdobyta wiedza i umiejętności umożliwiają także Absolwentom zakładanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej.
Przedmioty kierunkowe
- Badania marketingowe
- Etyka biznesu
- Handel i zarządzanie sprzedażą
- Logistyka
- Marketing
- Marketing usług
- Negocjacje handlowe
- Podstawy e-marketingu
- Podstawy komunikacji rynkowej
- Prawo handlowe
- Rachunkowość zarządcza
- Zachowania konsumenta
- Zarządzanie marketingiem
- Zarządzanie projektami
Przedmioty specjalnościowe
- Badania Internetu
- Promocja internetowa
- Przedsiębiorstwo w Internecie