Reklama to "dobre pomysły, lepszy smak", a może nawet "życie ze smakiem". Trzeba pamiętać, że jest "nie dla idiotów" i "doda Ci skrzydeł" (a z pewnością doda ich produktowi). Prawie każdy zna się na reklamie, ale "prawie robi wielką różnicę" i nie pomogą tu nawet "codziennie niskie ceny". "Ponieważ jesteś tego warta" i jest to "najlepsze dla mężczyzny", dowiedz się czegoś o reklamie.
E-Marketing
1 Specjalność na I stopniu studiów
Marketing internetowy (a nawet szerzej - marketing elektroniczny) to obecnie najdynamiczniej rozwijająca się dziedzina marketingu. Studia na specjalności e-Marketing dają możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy na temat możliwości wykorzystania Internetu w działalności marketingowej oraz poznanie zasad funkcjonowania rynku internetowego. Program specjalności zakłada jednocześnie nabycie praktycznych umiejętności pozwalających na wykorzystywanie narzędzi typowych dla marketingu internetowego oraz formułowanie strategii marketingowej firmy w środowisku wirtualnym.
Handel i budowanie relacji z nabywcami
1 Specjalność na I stopniu studiów
W ramach przedmiotów kierunkowych Studenci zapoznają się ze specyfiką handlu, poznają problematykę zarządzania sprzedażą na różnych rynkach, marketingu w handlu, specyfiki funkcjonowania różnych instytucji handlowych. Przedmioty specjalnościowe takie jak „Merchandising i zarządzanie kategorią produktów", „Obsługa klienta i tworzenie relacji z nabywcami" oraz „Wykorzystanie nowoczesnych technologii w handlu" będą miały za zadanie pogłębienie wiedzy Studentów.
Marketing miast i regionów
1 Specjalność na I stopniu studiów
Zastosowanie filozofii marketingu w zarządzaniu miastem można uznać za sprawę wielkiej wagi. W skali europejskiej wprowadzenie działalności marketingowej w struktury miejskie podyktowane było zmieniającymi się warunkami funkcjonowania jednostek osadniczych oraz potrzebą implementacji w praktyce gospodarczej metod, które odniosły już sukces w działalności biznesowej, a z kolei sprawdziłyby się w realiach gospodarki miast czy też regionów.
Marketing międzynarodowy
2 Specjalność na II stopniu studiów
Marketing międzynarodowy może kojarzyć się z Coca-Colą i McDonaldem, ale to dzięki marketingowi polskie przedsiębiorstwa są obecne na rynkach zagranicznych. Polacy świetnie sobie poradzili na Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej w RPA w 2010 roku. Nie byli to co prawda piłkarze, ale polska firma Nowy Styl Group, która wyposażyła w krzesełka dwa stadiony: "Green Piont" w Kapsztadzie i "Mbobmela" w Nelspruit. Polskie przedsiębiorstwo Fakro zajmuje drugą pozycję na światowej liście producentów okien dachowych. Od 2009 roku polska marka Inglot jest stałym elementem krajobrazu nowojorskiego Times Square. Polskie buty Gino Rossi można kupić nie tylko w Europie - od Niemiec przez Czechy po Łotwę i Ukrainę - ale także w salonie firmowym w Wietnamie.
Analityka rynku
2 Specjalność na II stopniu studiów
W trakcie studiów studenci zdobędą wiedzę dotyczącą organizacji i prowadzenia ilościowych i jakościowych badań społecznych i marketingowych (w tym sondażowych, panelowych i eksperymentalnych), budowy i oceny rzetelności narzędzi badawczych (kwestionariuszy wywiadów i ankiet, skal pomiarowych i wskaźników marketingowych w nurcie consumer & marketing metrics, współczesnych, praktycznych metod analizy rynku i zachowań klientów instytucjonalnych i konsumentów. Oprócz metod analizy danych ankietowych, uczestnicy specjalności poznają metody analizy danych zastanych generowanych w przedsiębiorstwie oraz analizy dużych zbiorów danych typu Big Data (danych transakcyjne placówek handlowych i e-skepów, danych on-line, migracji klientów, segmentacji dynamicznej w cyklu życia klienta).
Handel elektroniczny
2Specjalność na II stopniu studiów
Na specjalności Studenci będą mogli zapoznać się z możliwościami wykorzystania Internetu w prowadzeniu działalności handlowej przedsiębiorstw. Zdobędą specjalistyczną wiedzę oraz praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania elektronicznymi kanałami dystrybucji oraz sprzedaży wielokanałowej.
Zarządzanie produktem
2Specjalność na II stopniu studiów
Specjalność przygotowuje Studentów do pracy w charakterze menedżera produktu. Studenci są zapoznawani z funkcjami realizowanymi w praktyce przez menedżerów produktu, których zadaniem jest odkrywanie potencjalnych okazji rynkowych i kreowanie innowacyjnych produktów oraz kształtowanie i rozwijanie ich cech (we współpracy z projektantami), opracowywanie marketingowych strategii dla produktów, praktyczne ich realizowanie i ocenianie osiągniętych efektów na rynku. Na zajęciach prowadzonych również z udziałem praktyków prezentowane są metody i narzędzia kształtowania wartości produktów, zarządzania markami, zarządzania asortymentem oraz jakością produktów. Studenci w trakcie zajęć są zapoznawani z wiedzą na temat właściwości wybranych rynków branżowych, specyfiki oferowanych na nich produktów oraz zachowań konsumentów.
Specjalności - I st.
Specjalności - II st.
Linkownia
- Aktualności
Z życia kierunku - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Strona uczelni - Katedra Marketingu
Wizytówka na platformie e-learningowej - Rekrutacja na studia
Informacje o rekrutacji - Galeria UEK w Krakowie
Zdjęcia uczelni - KolMark
Koło Naukowe Marketingu