Studia stacjonarne

I st.I stopień studiów

Rekrutacja na studia stacjonarne I stopnia

Studia trwają sześć semestrów. Kończy je obrona pracy licencjackiej - stąd używana też nazwa "studia licencjackie". Natomiast "studia stacjonarne" to inaczej dzienne, czyli bezpłatne, na których zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku.

O przyjęciu na studia na kierunek "Marketing i komunikacja rynkowa" decydują oceny z części pisemnej (zewnętrznej) egzaminu maturalnego. Pod uwagę brane są wyniki egzaminu z dwóch przedmiotów: (1) matematyki lub geografii lub historii, oraz (2) języka obcego.

Wyniki egzaminu maturalnego wyrażone na świadectwie dojrzałości w skali procentowej są traktowane jako punkty i stanowią podstawę do dalszych przeliczeń w następujący sposób:
- jeżeli kandydat zdawał dany przedmiot na poziomie podstawowym, to uzyskaną przez niego liczbę punktów mnoży się przez współczynnik 0,6,
- jeżeli kandydat zdawał dany przedmiot na poziomie rozszerzonym, to uwzględnia się nominalną liczbę uzyskanych punktów.

W przypadku gdy język obcy i matematyka zdawane są na poziomie podstawowym (przedmioty obowiązkowe) i na poziomie rozszerzonym (jako przedmioty dodatkowe) bierze się pod uwagę ten poziom, który po przeliczeniu daje korzystniejszy wynik.

Informacje na temat rekrutacji dostępne są także na stronie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w dziale Rekrutacja.

Studia niestacjonarne

I st.I stopień studiów

Rekrutacja na studia niestacjonarne I stopnia

Studia trwają sześć semestrów. Kończy je obrona pracy licencjackiej - stąd też inna nazwa: "studia licencjackie". Studia te są płatne, a zajęcia najczęściej odbywają się w weekendy.

O przyjęciu na studia na kierunek "Marketing i komunikacja rynkowa" decydują oceny z części pisemnej (zewnętrznej) egzaminu maturalnego. Pod uwagę brane są wyniki egzaminu z dwóch przedmiotów: (1) nowożytnego języka obcego, oraz (2) do wyboru z: matematyki, biologii, chemii, fizyki i astronomii, geografii, historii lub wiedzy o społeczeństwie. Gdy na egzaminie maturalnym zdawany był więcej niż jeden z wymienionych przedmiotów, wybiera się ten, który daje korzystniejszy wynik.

Wyniki egzaminu maturalnego wyrażone na świadectwie dojrzałości w skali procentowej są traktowane jako punkty i stanowią podstawę do dalszych przeliczeń w następujący sposób:
- jeżeli kandydat zdawał dany przedmiot na poziomie podstawowym, to uzyskaną przez niego liczbę punktów mnoży się przez współczynnik 0,6,
- jeżeli kandydat zdawał dany przedmiot na poziomie rozszerzonym, to uwzględnia się nominalną liczbę uzyskanych punktów.

W przypadku gdy język obcy i matematyka zdawane są na poziomie podstawowym (przedmioty obowiązkowe) i na poziomie rozszerzonym (jako przedmioty dodatkowe) bierze się pod uwagę ten poziom, który po przeliczeniu daje korzystniejszy wynik.

Informacje na temat rekrutacji dostępne są także na stronie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w dziale Rekrutacja.

Studia stacjonarne

II st.II stopień studiów

Rekrutacja na studia stacjonarne II stopnia

Studia trwają cztery semestry. Kończy je obrona pracy magisterskiej - dlatego studia te nazywane się również magisterskimi. Studia są bezpłatne, a zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku.

O przyjęcie na studia stacjonarne drugiego stopnia mogą ubiegać się osoby posiadające tytuł magistra, licencjata, inżyniera lub równorzędny. Przyjęcia na studia stacjonarne drugiego stopnia na kierunek "Marketing i komunikacja rynkowa" odbywają się na podstawie średniej ocen lub egzaminu wstępnego.

Rekrutacja na podstawie średniej ocen dotyczy wyłącznie absolwentów studiów pierwszego stopnia Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie z kierunków: Analityka gospodarcza, Turystyka i rekreacja oraz Zarządzanie, którzy ukończyli studia w roku akademickim 2014/2015. Dla tegorocznych absolwentów zarezerwowane jest 50% miejsc na kierunku. Przyjęcie na studia w ramach tej puli miejsc odbywają się na podstawie średniej ocen uzyskanej przez kandydata w ciągu pięciu pierwszych semestrów studiów sześciosemestralnych lub sześciu pierwszych semestrów studiów siedmiosemestralnych.

Osoby, które nie zostały przyjęte na studia na podstawie średniej ocen oraz pozostali kandydaci mogą być przyjęci na podstawie egzaminu wstępnego przeprowadzonego w formie testu z: ekonomii, marketingu lub zarządzania.

Informacje na temat rekrutacji dostępne są także na stronie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w dziale Rekrutacja.

Studia niestacjonarne

II st.II stopień studiów

Rekrutacja na studia stacjonarne II stopnia

Studia trwają cztery semestry. Kończy je obrona pracy magisterskiej. Studia są płatne, a zajęcia odbywają się w weekedny.

Prawo do ubiegania się o przyjęcie na studia niestacjonarne drugiego stopnia mają osoby posiadające tytuł magistra, licencjata, inżyniera lub równorzędny. O przyjęciu kandydatów na studia niestacjonarne decyduje średnia ocen z egzaminów i zaliczeń uzyskana w toku studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.

Informacje na temat rekrutacji dostępne są także na stronie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w dziale Rekrutacja.

Galeria

marketing studia licencjackie magisterskie marketing internetowy e-commerce studia studia marketing międzynarodowy studia reklama i public relations marketing studia dzienne i zaoczne studia marketing zarządzanie produktem

Marketing i komunikacja rynkowa

Nowy kierunek studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie już od października 2014 r.

Kontakt

Katedra Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Adres: ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków
Telefon: +48 12 29-35-058
E-mail: marketing@uek.krakow.pl