Bartłomiej Girguś

!Szef kreacji portalu Interia.pl

Kieruję działem kreacji w Interii, więc mogę wypowiadać się wyłącznie za siebie. Po pierwsze - marketing jest interdyscyplinarny. Musisz współpracować ze wszystkimi - od prezesa po dział IT. Pewnie może to mieć swoje minusy, ale ja nie narzekam. Każda z osób, z którymi rozmawiam, otwiera mnie na inne cechy produktu lub usługi. Niesłychanie pouczające doświadczenie.

Drugą fajną rzeczą w marketingu jest zwięzłość i redukowanie ton dokumentów, badań czy analiz do jednego, jedynego zdania, na którym później opiera się komunikacja, kampania, czy nawet strategia firmy. I akurat tego człowiek uczy się przez całe życie.

Co dają studia marketingowe? Podstawy, dzięki którym wiele rzeczy jest prostszych od samego początku. Nie musisz wyważać otwartych drzwi, nie musisz popełniać prostych błędów - możesz się skupić na naprawdę ważnych kwestiach.

Galeria

marketing studia licencjackie magisterskie marketing internetowy e-commerce studia studia marketing międzynarodowy studia reklama i public relations marketing studia dzienne i zaoczne studia marketing zarządzanie produktem

Marketing i komunikacja rynkowa

Nowy kierunek studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie już od października 2014 r.

Kontakt

Katedra Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Adres: ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków
Telefon: +48 12 29-35-058
E-mail: marketing@uek.krakow.pl