Aleksandra Załęska

!Gemius, szefowa badania Mediapanel

Praktycy o marketingu: Aleksandra Załęska, Gemius

Marketing to branża, która kojarzy się powszechnie z kreatywnością i intuicją - i słusznie. Jednak jej rzeczywisty potencjał realizuje się wówczas, gdy te nieco ulotne elementy uzupełni się rzetelną wiedzą i twardymi obiektywnymi danymi. Dlatego tak ważne w pracy marketerów są wyniki badań, porównywalne miary i wystandaryzowane wskaźniki, pozwalające podejmować decyzje oparte na faktach, a nie jedynie przeczuciu.

Filozofią firmy Gemius od początku jej istnienia jest pomaganie marketerom w podejmowaniu decyzji opartych o wiedzę. Zaczynaliśmy od badań internetu, a dziś naszym flagowym produktem jest Mediapanel - pierwszy w Polsce jednoźródłowy pomiar cross-mediowy.

Wiedza płynąca z badań pozwala poznać model konsumpcji mediów i przyjrzeć się korzystaniu ze stron i aplikacji internetowych, oglądalności telewizji i słuchalności radia, nie tylko przez pryzmat zasobów wydawcy, ale też z perspektywy całego rynku. Precyzyjne dane na temat czasu, jaki użytkownicy spędzają w mediach, w połączeniu z unikalnymi danymi dotyczącymi ich demografii pozwalają tworzyć efektywne mediaplany i skutecznie docierać do pożądanych grup celowych.

Galeria

marketing studia licencjackie magisterskie marketing internetowy e-commerce studia studia marketing mi dzynarodowy studia reklama i public relations marketing studia dzienne i zaoczne studia marketing zarządzanie produktem

Marketing i komunikacja rynkowa

Kierunek studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie istniejący od października 2014 r.

Kontakt

Katedra Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Adres: ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków
Telefon: +48 12 29-35-058
E-mail: marketing@uek.krakow.pl