Program Konferencji
10 maja 2009 r. (niedziela)
od 14:00 - recepcja i zakwaterowanie gości konferencyjnych w hotelu Best Western Premier
19:00-22:00 - kolacja w formie bufetu dla gości konferencyjnych nocujących w hotelu
11 maja 2009 r. (poniedziałek)
07:00-09:00 - śniadanie (dla gości hotelowych)
09:00-09:30 - Uroczyste rozpoczęcie obrad Konferencji
09:30-11:00 Sesja 1 (sala Picasso)
Wizerunek marketingu wśród społeczeństwa, przedstawicieli przedsiębiorstw, pracowników akademickich i studentów - wyniki badań Katedry Marketingu UEK w Krakowie
Przewodniczy prof. dr hab. Józefa Kramer (Akademia Ekonomiczna w Katowicach)
11:00-11:30 - przerwa na kawę
11:30-13:00 Sesja 2 (sala Picasso)
Między teorią a praktyką - spojrzenia na tożsamość marketingu
Przewodniczy prof. dr hab. Roman Głowacki (Uniwersytet Warszawski)
Referują:
- prof. dr hab. Henryk Mruk: Tożsamość marketingu - analiza krytyczna
- prof. dr hab. Leszek Żabiński: Koncepcje naukowe a praktyczne marketingu. Konsekwencje ich relacji dla tożsamości i wizerunku dyscypliny
- prof. dr hab. Łukasz Sułkowski: Epistemologiczne rozterki marketingu
- prof. dr hab. Klemens Białecki: Czy "rozproszenie" marketingu ma wpływ na jego "tożsamość"
- dr Paweł Kowalski: Marketing a orientacja rynkowa przedsiębiorstwa - ewolucja podejścia
- prof. UEK dr hab. Adam Sagan: Marketing w nazwach katedr i zakładów naukowych szkół wyższych w Polsce
13:00-14:30 - obiad
14:30-16:00 Sesja 3 (sala Picasso)
Tożsamość marketingu w procesie zmian - dyskusja panelowa
Przewodniczy prof. dr hab. Marian Strużycki (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Udział biorą:
- prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu)
- prof. dr hab. Anna Olejniczuk-Merta (Akademia Leona Koźmińskiego)
- prof. PŁ dr hab. Jacek Otto (Politechnika Łódzka)
- prof. dr hab. Józef Perenc (Uniwersytet Szczeciński)
- prof. dr hab. Bogna Pilarczyk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
- prof. dr hab. Jan W. Wiktor (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)
16:00-16:30 - przerwa na kawę
16:30-18:00 Sesja 4 (sala Picasso)
Dydaktyka marketingu - wyzwania i kierunki zmian
Przewodniczy prof. dr hab. Aniela Styś (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Referują:
- prof. dr hab. Zofia Kędzior, mgr Agata Stolecka: Zmiany w nauczaniu marketingu w opinii ekspertów (lata 2002-2008)
- dr Beata Kolny, mgr Michał Kucia: Marketing w dydaktyce szkół wyższych - opinie studentów
- dr Ewa Frąckiewicz, dr Edyta Rudawska: Kompetencje marketingowe studentów kierunku zarządzanie w świetle założeń systemu bolońskiego
- dr Magdalena Sobocińska: Dydaktyka marketingu w warunkach wirtualizacji życia społecznego
- dr Marcin Lipowski, dr Radosław Mącik: Postrzeganie treści i sposobów kształcenia w zakresie badań marketingowych i analizy rynku
od 19:00 - Bankiet (Sala Bursztynowa w Hotelu Express by Holiday Inn)
12 maja 2009 r. (wtorek)
07:00-09:00 - śniadanie (dla gości hotelowych)
09:00-10:30 Sesja 5A (sala Monet)
Wizerunek marketingu w kontekście działań marketingowych i społecznej odpowiedzialności biznesu
Przewodniczy prof. dr hab. Wojciech Wrzosek (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Referują:
- dr Magdalena Daszkiewicz: Społeczne oblicze marketingu
- prof. WSH dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik: Wartość wizerunku firmy w kontekście jej społecznej odpowiedzialności
- prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska: Marketing wobec wyzwań postmodernizmu
- prof. dr hab. Eugeniusz Michalski: Holistyczne aspekty zarządzania marketingowego
- prof. dr hab. Bogdan Gregor, dr Robert Walasek: Zarządzanie relacjami z klientem jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
09:00-10:30 Sesja 5B (sala Rembrandt)
Współczesne wyzwania wobec marketingu
Przewodniczy prof. dr hab. Halina Szulce (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
Referują:
- prof. UE dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak: Cechy działań marketingowych w organizacjach non profit - kierunki zmian strategii
- prof. dr hab. Józefa Kramer: Ewolucja celów i metod badań marketingowych
- prof. UŁ dr hab. Stanisława Wilmańska-Sosnowska: Skuteczność i efektywność działań marketingowych przedsiębiorstwa
- dr Teresa Taranko: Ocena aktywności marketingowej przedsiębiorstw za pomocą indeksu rozumienia i stosowania marketingu
- prof. UEK dr hab. Jan Szumilak: Marketing relacyjny w świetle założeń teorii kosztów transakcyjnych
10:30-11:00 - przerwa na kawę
11:00-12:00 Sesja 6 (sala Picasso)
Podsumowanie obrad i zakończenie konferencji
Przewodniczy prof. dr hab. Anna Czubała (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)
12:30-14:00 - obiad
|