Konferencja naukowo-dydaktyczna
»Tożsamość i wizerunek marketingu w Polsce«
Stan obecny i kierunki zmian strategii marketingowych
Konferencja "Tożsamość i wizerunek marketingu w Polsce" odbyła się w Krakowie w dniach 10-12 maja 2009 r. Organizatorem konferencji była Katedra Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
W trakcie konferencji zaprezentowane zostały wyniki badań nad wizerunkiem marketingu w Polsce, prowadzonych w Katedrze Marketingu UEK w Krakowie w latach 2007 i 2008. Wyniki te zostały zebrane w monografii "Wizerunek marketingu w Polsce" pod redakcją prof. dr hab. Romana Niestroja, wydanej przez Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (rozdział 3 tej monografii można pobrać klikając w link).
Konferencja była także platformą wymiany poglądów środowisk naukowych zawodowo związanych z marketingiem roli i miejsca marketingu w gospodarce, badaniach naukowych i edukacji biznesowej.
Fragment monografii konferencyjnej do pobrania
Zakres tematyczny konferencji obejmował następujące obszary:
- marketing a inne współczesne koncepcje zarządzania
- marketing akademicki a praktyka marketingu w obszarach treningu menedżerskiego i zarządzania przedsiębiorstwem
- tożsamość marketingu jako dziedziny wiedzy - miejsce marketingu w klasyfikacji nauk
- metodologia marketingu a metodologia badań marketingowych
- działania marketingowe przedsiębiorstw a zachowania konsumentów
- kierunki modernizacji dydaktyki marketingu
- standardy nauczania marketingu na kierunkach ekonomicznych
Rada Programowa Konferencji
- prof. dr hab. Roman Niestrój, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - Przewodniczący Rady Programowej
- prof. dr hab. Anna Czubała, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- prof. dr hab. Bogdan Gregor, Uniwersytet Łódzki
- prof. dr hab. Jacek Otto, Politechnika Łódzka
- prof. dr hab. Bogna Pilarczyk, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- prof. dr hab. Marian Strużycki, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- prof. dr hab. Aniela Styś, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
- prof. dr hab. Jan Szumilak, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- prof. dr hab. Wojciech Wrzosek, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- prof. dr hab. Leszek Żabiński, Akademia Ekonomiczna w Katowicach
- prof. dr hab. Wojciech Żurawik, Uniwersytet Gdański
|