Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Konferencja 'Tożsamość i wizerunek marketingu w Polsce'
  Konferencja
  Program Konferencji
  Lokalizacja i dojazd
  Informacje organizacyjne
  Galeria zdjęć
  Patroni Konferencji
  Pliki do pobrania
  Kontakt z organizatorami

Konferencja naukowo-dydaktyczna

»Tożsamość i wizerunek marketingu w Polsce«

Stan obecny i kierunki zmian strategii marketingowych

 

Konferencja "Tożsamość i wizerunek marketingu w Polsce" odbyła się w Krakowie w dniach 10-12 maja 2009 r. Organizatorem konferencji była Katedra Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

W trakcie konferencji zaprezentowane zostały wyniki badań nad wizerunkiem marketingu w Polsce, prowadzonych w Katedrze Marketingu UEK w Krakowie w latach 2007 i 2008. Wyniki te zostały zebrane w monografii "Wizerunek marketingu w Polsce" pod redakcją prof. dr hab. Romana Niestroja, wydanej przez Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (rozdział 3 tej monografii można pobrać klikając w link).

Konferencja była także platformą wymiany poglądów środowisk naukowych zawodowo związanych z marketingiem roli i miejsca marketingu w gospodarce, badaniach naukowych i edukacji biznesowej.


Fragment monografii konferencyjnej do pobrania

Kapera K., Kuziak M., Wizerunek marketingu wśród przedstawicieli firm

Kapera K., Kuziak M., Wizerunek marketingu wśród przedstawicieli firm, [w:] Wizerunek marketingu w Polsce, pod red. R. Niestroja, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2009, s. 53-88

Zakres tematyczny konferencji obejmował następujące obszary:

  • marketing a inne współczesne koncepcje zarządzania
  • marketing akademicki a praktyka marketingu w obszarach treningu menedżerskiego i zarządzania przedsiębiorstwem
  • tożsamość marketingu jako dziedziny wiedzy - miejsce marketingu w klasyfikacji nauk
  • metodologia marketingu a metodologia badań marketingowych
  • działania marketingowe przedsiębiorstw a zachowania konsumentów
  • kierunki modernizacji dydaktyki marketingu
  • standardy nauczania marketingu na kierunkach ekonomicznych

Rada Programowa Konferencji

  • prof. dr hab. Roman Niestrój, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - Przewodniczący Rady Programowej
  • prof. dr hab. Anna Czubała, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Bogdan Gregor, Uniwersytet Łódzki
  • prof. dr hab. Jacek Otto, Politechnika Łódzka
  • prof. dr hab. Bogna Pilarczyk, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • prof. dr hab. Marian Strużycki, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • prof. dr hab. Aniela Styś, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • prof. dr hab. Jan Szumilak, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Wojciech Wrzosek, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • prof. dr hab. Leszek Żabiński, Akademia Ekonomiczna w Katowicach
  • prof. dr hab. Wojciech Żurawik, Uniwersytet Gdański



© Katedra Marketingu UEK w Krakowie